Svakog petka "Otvorena vrata" i razgovor građana sa Upravom UKC Niš
Po uzoru na ideju ministra zdravlja, dr Zlatibora Lončara i resornog Ministarstva, a vodeći se primerom dobre prakse koja je već dala određene rezultate, Uprava niškog Univerzitetskog kliničkog centra, odlučila je da takođe, "otvori" vrata kabineta i da se na još jedan, neposredan način, približi građanima ovog regiona Srbije. S tim u vezi, svakog petka, u periodu od 10 do 12 časova, sa zainteresovanim građanima, po unapred utvrđenom planu i rasporedu, u prostoru Uprave ove zdravstvene ustanove, razgovaraće direktor zajedno sa svojim najbližim saradnicima.
- Naime, u dogovoru sa Ministarstvom zdravlja, plan je da građani juga i jugoistoka zemlje, radnim danima od ponedeljka do četvrtka, u periodu od 10 do 12 časova, putem telefona, ukoliko za to imaju potrebu, zakažu razgovor i konsultaciju sa direktorom UKC Niš, njegovim zamenikom i pomoćnicima i na taj način pokušaju da i sami doprinesu daljem razvoju zdravstvenog sistema Srbije, saopštili su iz UKC Niš.
Cilj ove akcije je, prema rečima rukovodstva ustanove, da Nišlije, ali i građani iz ostalih krajeva zemlje koji gravitiraju ka ovoj Ustanovi, direktno i neposredno mogu da iznesu predloge šta je moguće uraditi dodatno, kako bi država i zdravstvo, ali i najveća Ustanova tercijarnog tipa južno od prestonice, još bolje i brže funkcionisali u očuvanju zdravlja svih, ali i da sem predloga i sugestija, upute nadležne na primedbe i nedostatke ukoliko ih imaju, kao i da možda i sami daju predlog za eventualno rešavanje istih.
- Sa zainteresovanim građanima, putem telefona, razgovaraće isključivo medicinsko osoblje, te će na osnovu zastupljene problematike, Uprava niškog UKC-a delegirati svakog petka, ko će od članova rukovodstva, razgovarati tog dana sa određenim brojem građana. Ideja je, da po ugledu na Ministarstvo zdravlja, Uprava UKC, lično čuje sa kojim teškoćama se susreću građani u ostvarivanju svog prava na zdravlje, šta je to dobro u okviru zdravstvenog sistema, a šta može da bude bolje. Telefon za zakazivanje razgovora biće dostupan od ponedeljka do četvrtka u periodu od 10 - 12 sati a broj je 066 886 88 67, navodi se u saopštenju ove zdravstvene ustanove.